411 | Eén scherm is genoeg

De PvdA heeft een bankenplan gelanceerd. Wat ik ervan vind, kunt u lezen op het tweede scherm.

www.robwijnberg.nl/tweedescherm

Nu denkt u misschien: ja maar Rob, ik zit met de krant in de trein, dus ik heb hier geen tweede scherm. Kun je je mening, zoals normale columnisten, niet gewoon in je column uit te doeken doen? Mijn antwoord daarop kunt u eveneens lezen op het tweede scherm.

Dus: www.robwijnberg.nl/tweedescherm

Wat vindt u er eigenlijk van dat ik steeds verwijs naar het tweede scherm?

Laat het me weten via het tweede scherm.

Goed, het bankenplan van de PvdA dus. Dat is een vrij ingewikkeld plan waarmee financiële crises in de toekomst moeten worden voorkomen. Daarover straks meer, maar eerst wil ik even een willekeurige BN’er vragen wat hij vindt van het plan. Jan Smit, wat vind jij van het bankenplan?

Jan Smit vindt het een kutplan.

Bent u het met Jan Smit eens? Laat het dan even weten via het tweede scherm.

Terug naar het bankenplan van de PvdA. Wat dat plan precies behelst vertel ik zo, maar eerst heeft u nog een uitslag van mij te goed: 82 procent van de lezers vindt het tamelijk irritant dat ik steeds verwijs naar het tweede scherm, blijkt uit een peiling op het tweede scherm.

En dan nu: het bankenplan van de PvdA. Helaas is er geen tijd meer om al te gedetailleerd op dat plan in te gaan, maar niettemin: wat vinden de mensen op het tweede scherm er eigenlijk van?

@JandeVries zegt: die Samsom wordt er ook niet jonger op hè? #kalekop

@KlaasJansen zegt: weet iemand hoeveel PSV-Roda is geworden? #durftevragen

@SaskiadeLeeuw zegt: jezes, wat is het druk op het strand #hittegolf

U ziet het: het bankenplan interesseert de gewone, hardwerkende Nederlander geen zier. Wilt u weten waarom?

Zie het eerste scherm.

- Rob Wijnberg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten